Kik vagytok?

Tegyük fel a kérdést úgy, kinek lehetek hasznára?


Ha egy nagyvállaltnál dolgozol felsővezetőként, vagy marketing kommunikációs igazgatóként, akkor bizonyára van stratégiátok, ügynökségetek, közösségi médiás felületeitek és hirdetési budgetetek is, amiért olykor szabad felületeket is kaptok a médiától. De vajon milyen minőségű tartalommal töltitek meg a rendelkezésetekre álló felületeket? Olyannal, amit a célközönség el is olvas, vagy 4-500 ezer forintért megy a levesbe? Nem lenne ennél jobb olcsóbban, és olyat megjelentetni, amivel át is mennek az üzenetek? Ha ilyen pozícióban vagy, úgy nézz rám, mint aki kiegészíti és hatékonnyá teszi a marketing és kommunikációs csapat munkáját
Ha középvállalati vezető vagy, pláne, ha B2B szektorban, akkor ritkán jut eszedbe, hogy bekerülj a sajtóba. Jobbnak tűnik a direkt sales, a megkereséseket meg hozza a Facebook és a LinkedIn, a média pedig drága. Nos, amit én tudok – érdekes cikkeket írni, és kihelyezni a médiában –, az sokkal olcsóbb, mint hirdetési felületeket vásárolni. Ráadásul a helyzet az, hogy ezeket a közösségi médiát is lehet jó meg még jobb tartalmakkal megtölteni, és akkor jobban is terjednek a posztok. De van itt más is, ami miatt a nagyok áldoznak a médiára. Ha jó embereket és jó ügyfeleket akarsz a cégedhez csábítani, jó, ha tudják, hogy kik vagytok, és még jobb, ha az a kép él bennük, hogy ez egy menő cég. Ráadásul az ismertség védettséget jelent akkor, amikor a média valamiért elkezd érdeklődni irántad. Kevés kellemetlenebb dolog létezik, mint a reputációs veszteség, mert a mai világ a bizalomra épít.
Kicsi vagy és ismeretlen, de látod magad előtt az utat, amin végig akarsz menni, és tudod, hogy miben vagy jobb a versenytársaidnál. Hát ezt bizony jó lenne elmondani mindenkinek, de azt gondolod, hogy ez nagyon drága. Nos, majd óvatosak leszünk, lassan, de biztosan építjük fel a cégedet a médiában. Figyelünk, hogy csak a leghatékonyabb felületeken publikáljunk a cégedről, és sikerdíjjal dolgozunk: csak akkor fizetsz, ha van megjelenés.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.