A kommunikáció egyszerű

Pozitív híred van, és kézben tartod az eseményeket? Remek. De ami nagy lépés neked, az sajnos jellemzően kis lépés az emberiségnek. Mitől fog ez megjelenni a médiában? Hát egyrészt van az a pénz. De ezt részben nem akarod kifizetni, ha meg kifizeted, akkor sem olvassa el a kutya se. Ahhoz, hogy híred legyen és híred menjen érdekessé kell tenned magad és a témádat. 

Pozitív híred van, de nem te irányítod az eseményeket? Fel kell ülnöd a jó hullámra. Működj együtt. Találd a kapcsolatot magad és az események irányítója között, és olyasmit kell ajánlanod neki, amitől az ő hírértéke és érdekessége is növekszik. Ha ő nem akar együttműködni, ragadd magadhoz a kezdeményezést, és növeld egyedül a téma hírértékét.   

Negatív hír jelenhet meg veled kapcsolatban, de még ura vagy a helyzetnek? Ha kell vágj elébe, tedd érdektelenné. Néha jobb, ha tőled tudják, mintha valaki más tálalná az eseményeket. Ha nem kell, akkor várj ki, készülj fel, mert amikor a rossz hír végigsöpör a médián, akkor azt sem tudod elérni, hogy a te olvasatod is megjelenjen. Onnantól pedig minden próbálkozásod szánalmas magyarázkodás lesz.

Beindult veled szemben az online kánon? Ami most jön, azt hívják kríziskommunikációnak. Nem lesz kellemes, mert a hétköznapi stratégiák – egy kis füllentés, egy kis tódítás, egy kis elhallgatás – nem működnek. Az igazságot kell elmondanod úgy, hogy legkisebb kárt okozza. Nem lesz könnyű, de segítünk, fordulj hozzánk bizalommal.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük