Miért jó szakértővé válni?

Mert megtalálnak. Ha sikerül lefoglalnod magadnak egy témát a médiában, és annak felkent szakértője leszel, akkor sokat hivatkoznak rád, és nagyot lépsz előre a Google keresőjében. Ráadásul ezek a megjelenések remekül oszthatók a Facebookon és más közösségi médiás felületeken, és nagyon jól mutatnak a LinkedIn oldaladon. 

Mert bizalmat épít. Ha te vagy a téma szakértője a médiában, akkor nyilván értesz hozzá. Ha a megrendelőnek aha élménye van veled kapcsolatban, hogy ezt az embert már hallottam, olvastam róla, az azt jelenti számára, hogy mások is szakértőként fordulnak hozzád. Tudsz valamit, vagy jobban tudsz valamit, mint azok, akiknek a nevével még sosem találkoztak.  

Mert emocionálissá válsz. Ha érdekesen és érthetően beszélsz a témádról, az azt a benyomást kelti, hogy laikusok is nyugodtan fordulhatnak hozzád, érteni fogod a problémájukat. Persze mondhatod erre, hogy a te megrendelőid nem laikusok, de ez sokszor tévedés. Egy informatikai beruházás elnyeréséhez nem elég meggyőznöd az informatikai igazgatót, magad mellé kell állítanod az ügyvezetőt is.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük